Skip to main content

Alhamdulillah. Tersenarai Dalam Pencarian Bloglist by Aerill Hassan

 
Lately ni busy dia bukan main. Tambah pulak dengan overdose Vit M.. Terbiar la blog ni sensorang. Sendu bila tengok blog bersawang.. 😞 Hari ini pengaruh Vit M dah kurang, so sempat la kita bw sambil check result GA & Segmen yang join sebelum ini..Guess what?? 
Akhirnya, terpilih untuk jadi salah seorang pemenang dalam pencarian bloglist Novemer & Disember oleh Aerill Hassan. Tak sangka dalam ramai-ramai peserta, random.org pilih saya sebagai pemenang.. 

Alhamdulillah.. rezeki jugak ni.. Walaupun dah lama diumumkan, tapi rasa excited tetap ada..Hehehe... 😋😋😋😋
Nak hadiahkan sesuatu buat someone special?? Meh tengok sini.. _bearyspecial_

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Miakassim Dot Com 10 Tahun

Saya jumpa blog ini melalui blog orang lain ketika saya sedang scroll di reading list. Tapi blog siapa, saya dah lupa.. Hehehehe.. Blog ini kemas dan paling penting, loading lajuu... Goodluck untuk diri saya, serta penganjur.. Semoga GA ini sukses yawww..

Segmen Blogwalking YanieYusuf 2016

Segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com