Skip to main content

Bila Penulis Bertemu

Yuhuuu,,, 
Baru datang mood nak update blog ni...First author sibuk sangat, second author acah2 sibuk pulak.. :p
Takde apa pun nak cerita.. Saja nak sematkan cerita kat sini,,, Hahaha.. 
Nak cerita, kitorang keluar hangout sesama dengan kawan..
Haaa... Baiknya hati si penulis pertama ni, siap datang jemput kat rumah.. lepas tu belanja makan..jadi photographer lagi.. Hahaha,, Walaupun jalan terhincut-hincut sebab baru lepas terseliuh.. Tapi orang tu gagahkan diri jugak.. Cewaahhh.. 
Kitorang bertiga je pergi jalan-jalan.. Tak pergi mana pun. Tempat common orang Kuantan. Pergi TC.. Mula-mula nak jumpa kat sana je. Tapi orang offer nak ambik.. hehehe.. Kita terima aje..:p 
So, pergi la berjalan-jalan. Orang Cyber nak pergi kenal TC. Dia cakap tak kenal jalan nak pergi TC. 
Macam tak boleh percaya jee... -_- 
btw, nak reveal wajah sebenar first author.. Tapi.. tapi... dia tak kasi.. -_-.. katanya nak biarkan misteri.. Tapi nak jugakk letak gambar kitorang..kat TC.. Hehehe.. Lantakkan dia...

























Jeng jeng jenggg... Comey takkk?? hahahaa..




Lalaala... ~ saya nak cakap, saya suka lagu ni...  





with love, second author

-http://meinnameisthazrina.blogspot.my/-





















Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Miakassim Dot Com 10 Tahun

Saya jumpa blog ini melalui blog orang lain ketika saya sedang scroll di reading list. Tapi blog siapa, saya dah lupa.. Hehehehe.. Blog ini kemas dan paling penting, loading lajuu... Goodluck untuk diri saya, serta penganjur.. Semoga GA ini sukses yawww..

Segmen Blogwalking YanieYusuf 2016

Segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com